وقتی صحبت از خرید فر آشپزخانه می شود، عوامل متعدد مهمی را باید درنظر بگیرید. همه ما آشپزخانه را به عنوان قلب منزل می شناسیم و همواره در انتخاب لوازم آشپزخانه دقت بیشتری داریم. امروزه گزینه های متنوع موجود در بازار تصمیم گیری را برای ما سخت و زمانبر کرده است. در این مقاله از تایسز مگ با راهنمای خرید فر آشپزخانه سعی کرده ایم نکات مهم در خرید بهترین فر توکار و رومیزی را بررسی کنیم تا فرآیند انتخاب و خرید فر را برای شما آسان تر و لذت بخش کنیم.

فاکتورهای کلی و اولیه ای که در انتخاب ما تاثیر گذار هستند عبارتند از:

  • اندازه و سایز دستگاه
  • نوع سوخت (برقی یا گازی)
  • ظرفیت پخت

فرهای آشپزخانه امروزی قادر به انجام چندین کار هستند و قابلیت های متنوعی دارند، از سرخ کردن مانند ایر فرایر گرفته تا قابلیت سلف کلین، و حتی برخی از آنها مجهز به کاوشگر دمای داخلی برای پخت و پز دقیق هستند. در اینجا همه چیزهایی که برای خرید فر توکار مناسب برای آشپزخانه خود باید بدانید را بررسی می کنیم.

قبل از شروع خرید فر بهتر است بودجه خود را تعیین کنید. این کار به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و روند تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

پیدا کردن فر مناسب با درک اینکه کدام نوع فر با چیدمان آشپزخانه شما و همچنین سبک آشپزی شما مطابقت دارد شروع می شود.بهتر است نیازهای آشپزی خود را در نظر بگیرید. به انواع و سبک غذاهایی که می پزید دقت کنید. باید بدانیم در هفته چند بار از فر خود استفاده می کنیم.

هنگام جست و جو در اینترنت حتما به دنبال نظرات و رتبه بندی مشتریان درباره فر مورده علاقه خود باشید. این کار می تواند به شما ایده بهتری درباره عملکرد و قابلیت اطمینان فر بدهد.انتخاب فر آشپزخانه مناسب یک تصمیم مهم است که نیاز به بررسی های دقیق دارد.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

هر نوع فر رومیزی و فر توکار دارای مجموعه ای از ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد است. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک داشته باشیم. با بررسی انواع اصلی فرها شروع می کنیم.

منبع سوخت در فرهای آشپزخانه

جستجو را برای خرید فر رویایی خود با تصمیم گیری در مورد نوع سوخت آغاز کنید: گاز یا برق. هر دو گزینه مزایای خاص خود را دارند. فرهای برقی گرما را بطور یکنواخت توزیع می کنندکه برای پخت ایده آل تر می باشند با این حال باید بدانیم که گرم شدن محفظه ی فر برقی بیشتر از فرهای گازی طول می کشد.

در نهایت انتخاب بین فر برقی یا گازی به ترجیح شخصی و نیازهای خاص کاربر بستگی دارد.انتخاب نوع فر (گازی یا برقی) در ابتدای جستجو به محدود کردن سریعتر انتخاب نهایی شما کمک می کند، زیرا مارک ها و مدل های کمتری برای انتخاب وجود دارد.

نکات مهم در خرید فر گازی

برای شروع، مدل‌های گازی را بررسی می کنیم. عبارت «آشپزی با گاز» ممکن است توسط صنعت گاز طبیعی برای مقاصد تبلیغاتی ابداع شده باشد و امروزه نیز کاربرد دارد. این فرها به شما شعله فوری می‌دهند و بنابراین سریع‌تر از همتایان برقی خود گرم می‌شوند، بنابراین نیازی به انتظار برای پیش‌گرم شدن نیست.فرهای گازی همچنین رطوبت بیشتری در محفظه پخت پراکنده می کند، به این معنی که غذاهایی مانند کباب و کیک رطوبت بیشتری را حفظ می کنند.

فرهای گازی برای پخت و پز در دمای بالا عالی هستند، مخصوصا برای کباب کردن مواد غذایی. فرهای گازی گرما و حرارت زیادی را ایجاد می کنند که برای پخت سریع و کارآمد غذا ایده آل است اما تنظیم دمای این فرها همواره می تواند چالش برانگیز باشد و افراد کمتری فرهای گازی را انتخاب کنند.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

نکات مهم در خرید فر برقی

استفاده از فر های برقی رایج تر هستند. با این حال، با توجه به قیمت بالای برق در برخی از کشورها، خرید فر های برقی گاها معقولانه نیست. هوای داخل محفظه فرهای برقی خشک تر است (برای نان ها و پیتزاها بهتر است) و نسبت به فرهای گازی یکنواخت تر گرم می شوند. بسته به نوع و مدل، اجاق‌های برقی تنظیمات متنوع‌تری نیز دارند.

فرهای برقی حالت‌های پخت بیشتری دارند تا پخت و پز دقیق‌تری به شما ارائه دهند همچنین تنوع در اندازه، ساخت و مدل برای اجاق های برقی به مراتب بیشتر است و بسیاری از مردم موافق آن هستند فرهای برقی گزینه عام پسندتری هستند.

فرهای دو گانه

خرید فر های ترکیبی یک انتخاب زیرکانه می باشد چون در این محصولات شما همزمان یک فر گازی و یک فر برقی در دسترس خواهید داشت که عملکرد مناسبی برای طبخ انواع غذا را ارائه می دهند. المنت های برقی در بالا گرما و حرارت ایجاد می کنند و شعله گازی از قسمت پایین محفظه فر حرارت را بوجود می آورد.

خرید فر توکار معمولی

فر معمولی ابتدایی ترین فر موجود است. فرهای معمولی سنتی ترین نوع فر هستند و در منازل بسیار مورده استفاده قرار می گیرند. در این فر هوای داخل محفظه گرم می شود و حرارت به غذا انتقال پیدا می کند. عناصر گرم کننده در پایین و بالا وجود دارند و حرارت را از دو جهت به غذا انتقال می دهند.

از این اجاق ها می توان برای پخت انواع غذاها استفاده کرد و دما را با استفاده از ولوم های دستگاه تنظیم کرد. این فر های ابتدایی و اولیه قیمت ارزان تری نسبت به سایر مدل ها دارند و یک انتخاب مقرون به صرفه می باشد. استفاده از فر معمولی آسان است و نیاز به ظروف خاصی ندارد اما هنگام خرید فر های معمولی باید به این نکات نیز توجه داشت که در فر های معمولی و ابتدایی زمان بیشتری برای پخت غذا صرف می کنند و در طول فرآیند پخت باید ظرف را بچرخانید تا پخت بطور یکنواخت انجام گیرد.

خرید فر توکار فن دار

فرهای فن دار معمولا دارای یک فن تا سه فن در داخل هستند که هوای گرم را با استفاده از فن در اطراف غذا به گردش در می آورند و باعث می شود عمل پخت سریع تر و یکنواخت تر شود. همچنین مدت زمان پخت در فرهای فن دار بسیار کوتاه تر است از فرهای معمولی است. فرهای فن دار برای برشته کردن بسیار ایده آل هستند.

از فرهای توکار فن دار می توان برای پخت هم زمان چند غذا استفاده کرد، زیرا هوای گرم بطور یکسان در سراسر فر جریان دارد. این ویژگی می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند و یک گزینه ی محبوب برای بسیاری از خانواده ها است. با توجه به این مزیت ها قیمت فرهای فن دار گران تر از فرهای معمولی می باشد.

ویژگی های خرید فر بخار پز

فرهای بخار پز از بخار برای پختن مواد غذایی استفاده می کنند که به حفظ مواد مغذی و طعم آن کمک می کند. فرهای بخار پز برای پختن سبزیجات، ماهی و مواد غذایی لطیف ایده آل هستند. این ویژگی برای کسانی که می خواهند غذای سالمی را طبخ کنند مناسب و کاربردی است.

آنها از بخار ترکیب شده با هوای گرم برای پخت و پز استفاده می کنند، طعم، رنگ و بافت طبیعی را حفظ می کنند، در حالی که نیاز به روغن را کاهش می دهند و مواد مغذی را حفظ می کنند. اجاق های بخار نیز زمان پخت را کاهش می دهند، زیرا بخار گرما را بسیار موثرتر از هوا منتقل می کند بخار به حفظ رطوبت غذا کمک می کند و بافتی نرم و آبدار ایجاد می کند. برخی فرهای بخار توانایی ترکیب بخار و حرارت را برای پخت های همه کاره دارند.

خرید فر ترکیبی

علت محبوبیت خرید فر های ترکیبی

فرهای ترکیبی یک دستگاه همه کاره هستند که عملکردهای یک فر معمولی، یک فر با فن و یک مایکروویو را ترکیب می کند. این وسیله برای کسانی مناسب است که می خواهند یک وسیله چند منظوره در آشپزخانه داشته باشند. این فرها ترکیبی از عملکردهای مایکروویو، گریل و کانوکشن را ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند از چند قابلیت در یک زمان استفاده کنید.

اجاق‌های ترکیبی می‌توانند مدل‌های توکار یا رومیزی باشند و پشتیبان خوبی برای عمل اصلی شما هستند. خرید فر توکار ترکیبی میتواند برای همه شگفت انگیز باشد چون این فر ها می تواند غذا را با استفاده از گزینه های مختلفی بپزد. فرهای ترکیبی به دلیل سرعت و کارایی در پخت و پز شناخته شده اند که به یک گزینه عالی برای خانه های پر مشغله تبدیل شده اند. توجه به این نکته مهم است که فرهای ترکیبی گران تر از فرهای تک کاره باشند و ممکن است به ظروف خاصی نیاز داشته باشند که برای استفاده در فرهای ترکیبی طراحی شده اند.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

مزایای استفاده از مایکروویو

تا به حال چند بار از مایکروویو برای گرم کردن غذای باقیمانده‌تان با عجله استفاده کرده‌اید؟ مایکروویو یک گزینه محبوب برای خانواده است و اغلب برای گرم کردن سریع غذا و یخ زدایی از آن استفاده می شود. بهتر است از مایکروویو برای طبخ غذا استفاده نشود زیرا پخت یکدستی ارائه نمی دهد. با این حال مایکروویو یک گزینه مقرون به صرفه با استفاده آسان برای آشپزخانه است.

نکات مهم در خرید فر رومیزی

نوآوری و پیشرفت فناوری در لوازم آشپزخانه، مجموعه وسیعی از ویژگی های جدید پخت و پز و انواع فر را معرفی کرده است که هرگز به این راحتی در آشپزخانه خانه قابل دسترسی نبوده اند. اگر خانواده کوچکی هستید این مدل فرها را در الویت خرید خود قرار دهید. فرهای رومیزی بهترین گزینه برای فضاهای کوچک آشپزخانه است و روی کانتر جای میگیرد.

فرهای رو میزی تایسز با طراحی زیبا و در دو رنگ مختلف سازگار با دکوراسیون مدرن و یا کلاسیک آشپزخانه شما است. محفظه داخلی این فرها در مدت زمان کمتری گرم می شوند و نسبت به فرهای بزرگتر انرژی و زمان کمتری مصرف می کند. بسیاری از این مدل‌ها و مدل‌های جدید با قابلیت های گوناگون برای استفاده به عنوان فر مستقل آشپزخانه کافی نیستند، اما مکملی مفید هستند.

اجاق گاز فردار مبله یا ایستاده

ترکیب اجاق گاز و فر در یک کالای واحد، اجاق گاز ایستاده یک انتخاب محبوب برای برخی آشپزخانه ها است. اجاق های ایستاده چندین مزیت را ارائه می دهند و نقطه کانونی فضای شما را ایجاد می کنند. اجاق گاز های فردار راحت‌تر نصب می‌شوند و اگر به فکر جابه‌جایی، تعویض یا ارتقاء هستید، راحت‌تر تعویض می‌شوند.

هر دو مدل گازی و برقی و همچنین اجاق‌های مبله دوگانه سوز وجود دارند که می‌توانند ترکیباتی مانند اجاق گازی با اجاق برقی را برای بهترین حالت هر دو را به شما ارائه دهند. آنها هرگز کاملاً با کابینت شما نمی نشینند و فضای کمی بیشتر از سایر فرها اشغال می کنند، اما مزیت اجاق گاز و فر را همزمان ارائه می دهند.

خرید فر با مصرف انرژی مناسب

راهنمای خرید فر توکار؟ فر توکار چی بخرم؟

برای یک راه حل مدرن، مینیمالیستی و صرفه جویی در فضا، خرید فر توکار یک انتخاب هوشمندانه می باشد. این فرها باید در یک محفظه نصب شوند، که می تواند در یک دیوار کابینت یا زیر نیمکت تعبیه شود. فرهای توکار از نظر قرارگیری و طراحی آشپزخانه تطبیق پذیری بسیار بیشتری را ارائه می دهند معمولا اندازه این فرها از 60 سانتی متر تا 120 سانتی متر متغیر است و ظرفیت آن نیز متفاوت خواهد بود.

فرهای تو کار تایسز با تنوع در مدل های برقی و گازی متناسب با سلیقه ها و کاربرد های مختلف طراحی شده اند. فر توکار تایسز در سه حالت برقی، گازی و برقی-گازی است. اگر نیاز به یک فر توکار با عملکردهای متنوع دارید حتما قبل از خرید کاتالوگ فرهای تایسز را بررسی کنید تا مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

تا به اینجا به معرفی انواع فر توکار و رومیزی موجود پرداختیم و در ادامه به نکات و ویژگی هایی می پردازیم که باید در خرید فر توکار یا رومیزی مناسب در نظر داشته باشید.

اهمیت اندازه و ظرفیت هنگام خرید فر آشپزخانه

هنگام خرید فر آشپزخانه باید نیازهای آشپزی و فضای موجود را نیز در نظر بگیرید. فضایی را که می خواهید فر را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید و بر اساس آن برای خرید فر مناسب آشپزخانه خود اقدام کنید. اندازه فر فاکتور مهمی است که باید درهنگام خرید فر توکار در نظر بگیرید، زیرا می تواند بر توانایی شما در پختن غذاهای خاص و همچنین مقدار غذایی که می توانید بطور همزمان بپزید تاثیر داشته باشد. اندازه فر توکار معمولا با عرض، عمق و ارتفاع آن اندازه گیری می شود که ظرفیت کلی پخت را تعیین می کند.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز
اندازه فر فاکتور مهمی در هنگام خرید فر های توکار می باشند.

متداول‌ترین اندازه‌های فر 60 یا 90 سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که ارتفاع آن بسته به ظرفیت متفاوت است. از خود بپرسید چقدر فضای در دسترس دارید و چقدر آشپزی می کنید. اگر خانواده پرجمعیت هستید و مقدار زیادی غذا درست می کنید و یا آشپزی سرگرمی شما است یک فر بزرگ را انتخاب نمایید. اگر فضای آشپزخانه کوچک و محدودی دارید یا فقط برای یک یا دو نفر غذا می پزید، یک فر کوچک تر ممکن است مناسب تر باشد. ظرفیت اجاق شما به اندازه قابل استفاده حفره داخلی (بر حسب لیتر) اشاره دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید چه مقدار غذا می تواند در یک زمان پخته شود.

ویژگی های مهمی که در خرید فر های آشپزخانه باید بدانید

عملکرد پخت و پز و انتقال گرما در فرهای معمولی برای اکثر افرادی که به دنبال یک اجاق جدید هستند، غیرقابل پذیرش است. فن هوای گرم درون محفظه را به گردش در می‌آورد و در مقایسه با فر‌های معمولی که از هیچ فن استفاده نمی‌کنند، امکان پخت سریع‌تر و یکنواخت‌تری را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه فرهای مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

1. درب های شیشه ای آنتی شوک

 لمس درب فر بدون هیچ نگرانی با چندین لایه شیشه برای ایمن نگه داشتن دست های کوچک در خانه های شما. بهتر است از فرهایی که درب های چند جداره دارند انتخاب کنید تا نگران سوختن دست هایتان در حین پخت و پز نباشید. شیشه های چند لایه از انتقال حرارت و هوای گرم محافظت می کند و ایمنی شما و فرزندانتان را تضمین می کند و همچنین از اتلاف دما داخلی فر هنگام پخت و پز جلوگیری میکند.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

2. فن آوری خود تمیز شونده (سلف کلین)

فن آوری پیرولیتیک قابلیت خود تمیز کننده یا سلف کلین است که از مزایای فرهای جدید و مدرن می باشند. فرهای خود تمیز شونده مجهز به چرخه تمیز کردن ویژه ای هستند که از دمای بالا برای سوزاندن باقی مانده مواد غذایی در داخل فر استفاده می کند. در این فناوری با استفاده از دما و فشار هوا بالا کثیفی به خاکستر تبدیل می شود.

این ویژگی نیاز به تمیز کردن دستی را از بین می برد و گزینه ای مناسب برای خانه های پر مشغله است ویژگی فرهای خود تمیز شونده یک عملکرد تمیز کردن خودکار است که در برخی فرها وجود دارد که از دمای بالا برای سوزاندن بقایای مواد غذایی و چربی استفاده می کند. این ویژگی می تواند در زمان و تلاش شما برای تمیز کردن دستی صرفه جویی کند.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که همه فرها این ویژگی را ندارند و این مزیت باعث افزایش قیمت فر شود. این فرها نسبت به انواع دیگر فرها گران تر هستند، اما اگر نمی خواهید زمان زیادی را صرف تمیز کردن فر کنید خرید فر های دارای سلف کلین یک سرمایه گذاری هوشمندانه خواهد بود.

مطالعه بیشتر: معنی سلف کلین (self clean) در اجاق گاز چیست؟

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

3. دماسنج داخلی فر ( Meat Probe )

این دماسنج به شما اطمینان می دهد که غذای شما در دمای مناسب و با دقت پخته شده است. با خرید فر های آشپزخانه دارای دماسنج داخلی و قرار دادن این سنسور درون مرغ یا گوشت می توانید بهترین طبخ را داشته باشید زیرا به محض پخته شدن بطور اتوماتیک فر خاموش می شود و غذای شما خشک نمی شود و همچنین از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می کند.

4. محدوده دمایی فر

برخی از فرها نسبت به سایرین محدوده دمایی بیشتری دارند. معمولا محدوده دمایی فرها بین 100 تا 500 درجه فرنهایت است. البته برخی از مدل های سطح بالا ممکن است محدوده دمایی وسیع تری داشته باشند و طبقات مختلف فر را برای شرایط دمایی مختلف پیشنهاد می کنند. مهم است که محدوده دمایی را در هنگام خرید فر در نظر داشته باشید زیرا انواع غذاهایی که معمولا می پزید و میزان دقت پخت را تحت تاثیر قرار می دهد.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز
فر هوشمند توکار تایسز

همچنین انواع مختلف ظروف به تنظیمات دمایی متفاوتی نیاز دارند و محدوده دمایی وسیع فر امکان تطبیق پذیری بیشتر در انواع ظروف را فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مرتبا غذاهای نیمه پخته را در فر قرار می دهید و به کنترل دقیق دما نیاز دارید، فر با محدوده دمایی وسیع با کنترل دقیق برای شما مناسب می باشد.

از طرفی اگر تکه های بزرگ گوشت را در فر قرار می دهید که نیاز به پخته شدن در دمای پایین و زمان زیاد دارد، محدوده دمایی وسیع با حداقل دمای پایین برای شما مناسب تر خواهد بود. در نهایت، محدوده دمایی فر باید بر اساس نیازها و ترجیحات آشپزی خاص شما انتخاب شود.

خرید راهنمای خرید فر توکار آشپزخانه 0 تا 100 | تایسز

5. مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی یکی از نکات مهم در هنگام خرید فر است. به دنبال فرهایی باشید که رتبه انرژی بالاتری داشته باشند. یک فر با میزان مصرف انرژی کارآمد می تواند به صرفه جویی در هزینه های قبوض انرژی در طول زمان کمک کند. همچنین تاثیرات کلی آن بر محیط زیست غیر قابل انکار است. برای تعیین میزان مصرف انرژی فقط کافی است به برچسب مصرف انرژی محصول دقت نمایید.

فرهایی که برچسب انرژی شان A را نشان می دهد از طریق دستورالعمل های سخت گیرانه و آزمایشات متعدد موفق به دریافت گواهی کمترین میزان مصرف انرژی شده اند. علاوه بر اینکه باید به برچسب مصرف انرژی دقت داشته باشیم باید بدانیم که فرهایی که دارای فن در محفظه داخلی هستند انرژی کمتری را استفاده می کنند. همچنین فرهایی که قابلیت خود تمیز شونده دارند انرژی کمتری برای کار کردن مصرف می کنند. برخی از فرها تنظیمات قابل برنامه ریزی ارائه می کنند و شما می توانید از قبل زمان و دمای پخت را تنظیم کنید، این کار باعث می شود فر مدت زمان زیادی روشن نباشد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

بطور کلی انتخاب یک فر کم مصرف برای کیف پول شما و محیط زیست انتخابی هوشمندانه است. مهم است که در هنگام خرید، کارایی انرژی فر را در نظر بگیرید و به دنبال ویژگی هایی باشید که می تواند به شما در صرفه جویی انرژی و هزینه و افزایش طول عمر دستگاه کمک کند.

6. نام تجاری و قیمت

وقتی نوبت به انتخاب برند و محدوده قیمت فر می رسد، بهتر است بخوبی تحقیق کنیم و به دنبال برند های قابل اعتمادی باشید که از نظر کیفیت و دوام و خدمات پس از فروش شهرت خوبی دارند. به دنبال خرید فر با گارانتی باشید که در صورت بروز مشکل خیالتان راحت باشد. قیمت ها را مقایسه کنید تا فر مناسب با بودجه خود را پیدا کنید و در عین حال ویژگی ها و ظرفیت مورد نیاز شما را ارائه نماید.

سوالات متداول مشتریان خرید فر توکار و فر رومیزی

آیا می توانم از فویل آلومینیومی در فر استفاده کنم؟

بله. شما می توانید برای پوشاندن سطح مواد غذایی از فویل آلومینیومی استفاده کنید اما دقت کنید تا فویل به المنت های حرارتی برخورد نکند.

آیا می توانم مواد غذایی منجمد را در فر بپزم؟

بله. پختن غذای منجمد در فر باید طبق دستورالعمل مخصوص فرشما انجام شود. پس بدقت دستورالعمل ها را مطالعه نمایید.

چه نوع فری برای برشته کردن مناسب تر است؟

فرهایی که فن یا به عبارتی سیستم کانوکشن دارند بهترین گزینه برای برشته کردن هستند. زیرا با گردش هوای گرم نتیجه پخت را یکنواخت ارائه می دهد.

محبوب ترین برند های فر توکار در بازار چه برند هایی هستند؟

همواره این سوال میان خریداران لوازم آشپزخانه وجود دارد که کدام برند فر توکار محبوب تر است، برای پاسخ به این سوال می توانیم به فرهایی اشاره کنیم که متناسب با کابینت و طراحی فضای آشپزخانه شما باشد و همچنین خدمات نصب و پس از فروش خوبی را به مصرف کنندگان ارائه دهد. با سابقه خوب برند تایسز در زمینه تولید و فروش انواع فر توکار یکی از گزینه های شما برای خرید فر توکار و رومیزی خواهد بود.

جدیدترین لیست قیمت فر توکار را از چه کسی بپرسم؟

با وجود نوسانات روزافزون قیمت لوازم مصرفی در بازار بهترین مرجع برای استعلام قیمت ها فروشگاه های موجود و نمایندگان فروش برندهای مختلف هستند که می توانند به روزترین قیمت ها را در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید همواره قیمت های کاذب در بازار وجود دارند و از مراکز معتبر قیمت ها را استعلام نمایید. برای دریافت قیمت خرید فر توکار تایسز لطفا با شماره 02833800 تماس حاصل فرمایید.

خرید فر توکار

نتیجه گیری راهنمای خرید فر توکار

فر آشپزخانه یک وسیله ضروری در هر خانه ای است و مطمنا در هنگام خرید فر باید نهایت دقت و بررسی کافی را انجام دهید. فرها نقش مرکزی در آشپزخانه دارند و به شما این امکان را می دهند که طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه و لذیذ و رنگارنگ را برای خود و خانوادتان تهیه کنید. با وجود تنوع مدل ها و برندهای مختلف در بازار، دانستن اینکه کدام فر برای آشپزخانه شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد. پس بهترین روش شناسایی نیازهای آشپزی خودمان است و پس از آن با دقت محصول نظر خود را انتخاب و خریداری نماییم.

پیشنهاد ما به شما خرید توکار و رومیزی تایسز است. دامنه ی وسیع مدل ها و کارآیی های فرهای توکار و رومیزی تایسز می تواند پاسخگوی نیازهای آشپزی هر فرد باشد. اگر طرفدار دکوراسیون مدرن و فرهای برقی هستید بررسی فر های تایسز را از دست ندهید، می توانید یک فر با برنامه های پخت مختلف را به عنوان دستیار آشپزی خود داشته باشید. همچنین تایسز به طرفداران سبک کلاسیک هم توجه ویژه ای داشته است و فرهایی با طراحی های خاص برای فضاهای کلاسیک یا نئوکلاسیک شما ارائه می دهد.

مشاوران ما در مرکز کال سنتر تایسز ( 02833800 ) پاسخگوی سوالات شما هستند تا شما را در انتخاب بهترین گزینه برای خرید فر همراهی کنند.