آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
مرکز ارتباط با مشتریان تایسز
مرکز ارتباط با مشتریان تایسز
Previous slide
Next slide
شرايط عمومی گارانتی:
- ضمانتنامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.
- مدت زمان گارانتی محصول از تاریخ نصب به مدت 24 ماه میباشد.
- دستگاه را با مدل و شماره سریال موجود در این کارت طبق تاریخ مندرج شده در پشت همین برگه منطبق نمایید.
- توضیه میکنیم قبل از استفاده، دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه فرمایید.
- کارت گارانتی بدون مهر و امضاء تکنسین فاقد اعتبار میباشد.
- هزینه نصب اولیه، ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران گارانتی رایگان میباشد.
- هزینه ایاب و ذهاب خارج از محدوه شهری مابه التفاوت دریافت میشود.
مواردی که شامل گارانتی نمیباشند:
- محصول توسط نمايندگان خدمات پس از فروش شرکت تايسز نصب يا تعمير نگرديده باشد.
- شکستگی شيشه شامل گارانتی نمی باشد
- آسيب و فرورفتگی بدنه محصول
- نوسانات برقی
- حوادت ناشی از حمل و نقل
- جابجا کردن محل نصب محصول