آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

مرکز ارتباط با مشتریان تایسز

مرکز ارتباط با مشتریان تایسز

Previous slide
Next slide

شرايط عمومی گارانتی:

  1. ضمانت‌نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.
  2. مدت زمان گارانتی محصول از تاریخ نصب به مدت 24 ماه می‌باشد.
  3. دستگاه را با مدل و شماره سریال موجود در این کارت طبق تاریخ مندرج شده در پشت همین برگه منطبق نمایید.
  4. توضیه می‌کنیم قبل از استفاده، دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه فرمایید.
  5. کارت گارانتی بدون مهر و امضاء تکنسین فاقد اعتبار می‌باشد.
  6. هزینه نصب اولیه، ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران گارانتی رایگان می‌باشد.
  7. هزینه ایاب و ذهاب خارج از محدوه شهری مابه التفاوت دریافت می‌شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی‌باشند:

  1. محصول توسط نمايندگان خدمات پس از فروش شرکت تايسز نصب يا تعمير نگرديده باشد.
  2. شکستگی شيشه شامل گارانتی نمی باشد
  3. آسيب و فرورفتگی بدنه محصول
  4. نوسانات برقی
  5. حوادت ناشی از حمل و نقل
  6. جابجا کردن محل نصب محصول