129,000,000 ﷼
در نظر داشته باشید در هنگام خرید 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده به فاکتور خرید شما اضافه خواهد شد.
129,000,000 ﷼
در نظر داشته باشید در هنگام خرید 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده به فاکتور خرید شما اضافه خواهد شد.
* شماره موبایل در سایت نمایش داده نمیشود و فقط برای پیگیریهای لازم استفاده خواهد شد.
جهت نصب/تعمیر محصول خود فرم زیر را پر کنید.
مهدی خرم –
سلام وقت بخیر این دستگاه رو دوماهه خریدیم وقتی روشن میکنمیم لرزش پیدا کرده وقتی یه مقدار کار میکنه صدا میده باید چیکار کنیم
تایسز –
با سلام و عرض ادب خدمت شما
لطفا جهت دریافت خدمات پس از فروش نصب از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان به شماره 02833800 اقدام نمایید یا از طریق فرم موجود در سایت https://taysez.ir/services/ درخواست خود را ثبت نمایید.
پشاپیش از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم
شما شایسته بهترین ها هستید.
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
سلام چرا المنت های فر خاموش میشه
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
مصرف برق این فر زیاد است ؟؟؟ ایا تبدیل ان به گازی امکانپذیر است ؟ چون قبض برق خیلی داره زیاد میاد حالا نمیدونم از فر یا نه
وحیده یارقلی –
سلام روز بخیر، میبخشید برنامه گریل رو چطور میتونم فعال کنم، کیک و پیتزا که میپزم سطحش برشته و طلایی نمیشن، ممنونم
تایسز –
با سلام و عرض ادب خدمت شما
دوست عزیز لطفا یک شماره تماس لطف کنید تا همکاران ما از بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند
با تشکر.
محمد مهرابی –
سلام من این محصول را اصفهان خریدم روشن کردم ولی المنت های دستگاه کار نمیکند دوبار تماس گرفتم کسی جواب نداد چکار کنم
تایسز –
با سلام و عرض ادب خدمت شما
لطفا جهت دریافت خدمات پس از فروش نصب از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان به شماره 02833800 اقدام نمایید یا از طریق فرم موجود در سایت https://taysez.ir/services/ درخواست خود را ثبت نمایید.
پشاپیش از حسن انتخاب شما سپاسگزاریم
شما شایسته بهترین ها هستید.
Ahmadi –
باسلام
باتشکر از شما بابت تولید فر رومیزی فقط اشکالی که این دستگاه داره هر جیزی که تو این دستگاه پخته میشه خشک میشه چون فن این دستگاه یکسره روشنه وهیچ برنامه ای نداره که خاموشش کنیم بخاطر همین ما تا حالا نتونستیم غذا وکیک دلخواهمونو درست کنیم اگه میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
تایسز –
سلام و وقت بخیر دوست عزیز؛
بطور ذاتی فضای داخل فر های برقی خشک هستند و محفظه ی فر های گازی مرطوب تر هستند و این دلیل تجربه شما است.
اما راهکاری که در این خصوص می توانیم داشته باشیم این است که یک ظرف کوچک آب در محفظه پخت قرار دهید تا رطوبت داخل فر را تعدیل کند. علت روشن ماندن فن فر، پخش کردن دما در طول فرآیند پخت می باشد.
حمید –
سلام این مدل فر برای فعال سازی گارانتی نیاز به نصاب شرکت دارد؟!
تایسز –
سلام و وقت بخیر دوست عزیز؛
برای فعال سازی گارانتی این محصولات باید قبل از استفاده دستگاه با شماره مرکز مشتریان تایسز به شماره 02833800 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمای لازم، بابت نصب و استفاده را خدمتتان اعلام نمایند.
فاطمه سماعی –
سلام این محصول از نمایندگی تایسز توی شهر اصفهان خریداری کردم و خیلی ممنونم از پیشنهاد این محصول
تایسز –
سلام و وقت بخیر دوست عزیز؛
خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم.